Münbiç'in Türkmen sakinlerinden biri, 13 yıl aradan sonra ilk kez evine ayak bastı.
Duygularını dile getiren Türkmen vatandaş, "PKK'lıların hepsi buradan kaçtı, kimse kalmadı. Allah'a şükür millet evine yavaş yavaş dönüyor. 13 senedir buraya gelemedim. Annem, babam hepsi öldü, onları göremedim" ifadelerini kullandı.
TRT Haber