Okula silahlı saldırıyı gerçekleştirdikten sonra yaşamına son veren 19 yaşındaki Ömer Ket'in, olaydan yalnızca bir gün önce güvenlik güçleri tarafından gözaltına alındığı ancak ardından serbest bırakıldığı tespit edildi.
OKUL MÜDÜRÜ ŞİKAYETTE BULUNMUŞ
Söz konusu okulun eski öğrencisi olan Ket'in, saldırıdan önce sosyal medya hesaplarından okul yönetimi ve öğrencilere yönelik "Bu okulda saldırı olacak", "Hepinizi yok edeceğim" gibi tehdit niteliğinde paylaşımlarda bulunduğu tespit edilmişti.
Sabah'ın haberine göre, okul müdürü bu tehditlerin ardından şikayette bulunmuş ve saldırgan bu şikayet doğrultusunda olaydan bir gün önce gözaltına alınarak ifadesi alınmıştı.
Devamsızlık sebebiyle örgün eğitimde sınıfta kalan ve ardından geçtiği açık lisede de başarı gösteremeyen Ket'in, eğitim sürecinin sonlanmasından okul müdürünü sorumlu tuttuğu ve bu nedenle çevresine karşı kin duygusu beslediği öne sürülmüştü. Olayla ilgili soruşturma sürmektedir.
Haber Global