Seferihisar Belediyesi ile DİSK Genel-İş Sendikası 4 No'lu Şube arasında imzalanan toplu iş sözleşmesi, belediye işçilerine önemli kazanımlar getirdi. Yapılan anlaşma sonucunda belediyede en düşük işçi maaşı 47 bin TL seviyesine yükseltildi.
Oxu.Az'ın Haber Global'den aktardığı habere göre, Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, imza töreninde yaptığı açıklamada duygularını şöyle dile getirdi: "Seferihisar için alın teri döken mesai arkadaşlarımızın yüzünü güldürecek bir sözleşmeye imza atmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İçinde bulunduğumuz ağır ekonomik koşullarda emekçilerimizin yanında olmak, onlara nefes aldıracak adımlar atmak en büyük sorumluluğumuz."
Yeni toplu iş sözleşmesi kapsamında sadece maaşlar değil, diğer haklar da iyileştirildi. Biten toplu sözleşmeye yüzde 20 oranında zam yapılırken, ikramiyeler 48 günden 50 yevmiyeye çıkarıldı. Ayrıca, yıllık izne çıkan personele izin parası verilmesi kararlaştırılarak çalışanların sosyal hakları genişletildi.