Sivas'ın Divriği ilçesinde Fimar Madencilik firmasına ait demir madeninde göçük altında kalan şantiye müdürü için başlatılan zorlu arama çalışmalarında 18. güne girildi.
Oxu.Az'ın İHA'dan aktardığı habere göre, Divriği ilçesi Çatlı köyünde Fimar Madencilik firmasına ait demir madeninde 17 Kasım tarihinde trajik bir göçük meydana gelmişti. Açık maden ocağında bir sette meydana gelen göçükte şantiye müdürü Sabri Yıldırım (66) toprak altında kalmıştı. Yıldırım'ın bulunması için gece gündüz devam eden arama çalışmalarında 18. güne girildi. Anlamlı bir tesadüf olarak, 4 Aralık Madenciler Günü'nde de yapılan tüm yoğun çalışmalara rağmen Yıldırım'a ulaşılamadı.
Sivas AFAD İl Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen arama çalışmalarında Erzincan AFAD İl Müdürlüğü, jandarma ekipleri, UMKE ve MAPEK olmak üzere çeşitli kurum ve kuruluşlardan 9 araç, 45 personel ve özel eğitimli bir kadavra arama köpeği görev alıyor. Ekipler, zorlu koşullara rağmen arama çalışmalarını kararlılıkla sürdürüyor.