Bodrum'da yaşanan ciddi su sıkıntısı karşısında bölge turizmcileri, çevre dostu ve sürdürülebilir bir çözüm geliştirdi.
Oxu.Az'ın Halk TV'den aktardığı habere göre, kuraklığın giderek arttığı bölgede otel işletmecileri, geleneksel uygulamaların aksine havuzlardaki suyu boşaltmama kararı aldı. İşletmeler, kış sezonu boyunca havuzları boşaltmak yerine gerekli bakımlarını yapacak ve yaz sezonunda aynı suyu yeniden değerlendirecek.
Bodrum Otelciler Derneği önderliğinde hayata geçirilen yenilikçi proje kapsamında toplam 48 otel, önemli bir dayanışma örneği gösterecek.