Azerbaycan'da 20 Ocak 1990'da SSCB ordusu tarafından gerçekleştirilen katliamın 36. yıldönümüyle ilgili Türkiye Dışişleri Bakanlığı sosyal medya hesabları üzerinden paylaşım yapıldı.
Paylaşımda şu ifadeler yer aldı:
"20 Ocak 1990’da Can Azerbaycan’ın istiklali uğrunda şehit düşen Azerbaycanlı kardeşlerimizi saygı ve rahmetle anıyoruz."