Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu, Suudi Arabistan Genelkurmay Başkanı Orgeneral Fayyadh Bin Hamed Al-Ruwaili ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Genelkurmay Başkanlığı'nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, görüşmede Türkiye ile Suudi Arabistan arasındaki ikili ilişkiler ve bölgesel meseleler ele alındı.