Telefonla görüşme süresinde rekor geldi. 2025'in ikinci çeyreğinde Türkiye'de toplam 81,8 milyar dakikalık telefon görüşmesi yapıldı.
Oxu.Az'ın haberine göre, konuyla ilgili Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu açıklama yaptı.
Bu sürenin, kesintisiz konuşulduğunda 155 bin yıla denk geldiğini belirten Uraloğlu, "Türkiye, aylık ortalama 493 dakikalık mobil kullanım süresiyle Avrupa"nın en fazla telefon görüşmesi yapan ülkesi oldu" dedi.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) verilerine göre, aynı dönemde sabit hat abone sayısı 8,8 milyon, mobil abone sayısı ise 96,5 milyon olarak kaydedildi.
İnternet kullanımına da değinen Uraloğlu, genişbant internet abone sayısının 97,4 milyona ulaştığını, fiber altyapının ise yüzde 10,6 artışla 637 bin kilometreye çıktığını bildirdi.