Uşak'ın Elmalıdere Mahallesi'nde akşam yemeğinin ardından rahatsızlanan 6'sı çocuk toplam 11 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Korku dolu anlar, Uşak merkeze bağlı Elmalıdere Mahallesi'nde yaşandı. Akşam yemeğini birlikte yiyen komşular, kısa süre sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle sarsıldı. S.K. (17), C.K. (13), A.Y. (2), M.Ç.K. (9), B.E. (36), E.K. (19), S.Y. (24), M.K. (5), B.E. (34), G.Y. (5) ve K.Y. (4) yaşanan rahatsızlık üzerine derhal 112 Acil Çağrı Merkezi'ni aradı.
İhbarın ardından olay yerine 112 Sağlık ekipleri ve polis sevk edildi. Sağlık görevlileri tarafından yerinde ilk müdahaleleri gerçekleştirilen 11 kişi, ambulanslarla Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile kentteki özel bir hastaneye sevk edildi.
Yapılan incelemelerde, hastaneye kaldırılan kişilerin komşu olduğu ve akşam yemeğini aynı evde birlikte yedikleri belirlendi.
İHA