Uşak'ta akılalmaz bir olay yaşandı. Belediye ekipleri, kanalizasyonda meydana gelen tıkanıklığı açmak için çalışma yaparken kanalizasyon içinde cenin buldu.
Oxu.Az'ın Türkiye Gazetesi'nden aktardığı habere göre, olay, Ünalan Mahallesi 3. Nisan Sokak'ta gerçekleşti. Kanalizasyon hattındaki tıkanıklığı gidermek için bölgeye gelen belediye işçileri, çalışma sırasında cenini fark ederek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, kanalizasyondan çıkarılan cenini inceleyerek Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırdı. Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldı.