Selim Selimoğlu'ndan 2024 yılında boşanan ünlü şarkıcı Bengü, özel hayatı ve kadın-erkek ilişkilerine dair çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Oxu.Az'ın Habertürk'ten aktardığı habere göre, Antalya'daki bir mekanda sahne alan Bengü, konser sonrası basın mensuplarıyla samimi bir sohbet gerçekleştirdi. İki çocuğunun babası Selim Selimoğlu ile dostça ayrıldıklarını vurgulayan ünlü şarkıcı, ikili ilişkiler hakkında toplumda tartışma yaratacak açıklamalarda bulundu.
Selim Selimoğlu ile 7 yıllık evliliğini 2024'te sonlandıran Bengü, ayrılık süreciyle ilgili şunları söyledi: "Çok severek evlendik ve iki dünya güzeli evlat nasip oldu. Ancak evlilik bazen karşılıklı beklentiler ve fikir ayrılıkları sebebiyle sürdürülemeyebilir. İki taraf da çok çabaladı ama zamanla zarar görmeye başladık. Ayrılık karşılıklı alınmış bir karar. Asla kötü bir şekilde bitmiş bir evlilik değil."
Selim ve Zeynep adında iki çocuğu bulunan şarkıcı, eski eşi ile ayrılık döneminde haklarında çıkan ihanet iddialarını kesin bir dille yalanladı: "Asla öyle bir şey yok. Ayrılırken sesimizi bile yükseltmedik. Evlilik yürümeyebilir ama şu an iki dünya güzeli evladımız var onların ömür boyu anne ve babası olarak kalacağız. Eski eşim de sağ olsun elinden geleni yapıyor. Hiçbir sorunumuz yok iki taraf da mutlu. İstemezdik tabii bitmesini ama böylesi güzel oldu."
Evli bir erkekle bir kadının arkadaş olamayacağını savunan Bengü, sözlerine şöyle devam etti: "Benim kocamla hiç kimse kanka olamaz. Eski eşimin de kankası yoktu. Evli adamın kankası olamaz." Bu sözleriyle sosyal medyada yeni bir tartışma başlatan ünlü şarkıcının açıklamaları, takipçileri arasında büyük yankı uyandırdı.