Taylor Swift, Kanye West'e, onun kendisi hakkında A-listesi sanatçılarından iki kişiyle cinsel ilişkiye girdiğine dair açıklamalarının ardından dava açtı. Swift'in avukatları ilgili belgeleri mahkemeye sundu.
Oxu.Az'ın aktardığına göre, bu haber DailyMail tarafından bildirildi.
Daha önce 47 yaşındaki West, sosyal medya platformu X'te eski eşi Kim Kardashian, Madonna ve Swift hakkında bir dizi açıklama yaptı. Rap sanatçısı, Swift'in Justin Bieber ve Harry Styles ile cinsel ilişki yaşadığını iddia etti.
"Bu sefer çok ileri gitti. Onun iddiaları sadece asılsız değil, iftiradır. Bu sadece dedikodu değil. West kadına cinsel tacizde bulunuyor, onun itibarını zedeliyor ve ona ve kariyerine zarar vermek istiyor," dedi gazete, kendi kaynağından alıntı yaparak.
Swift'in, West'in kendisi hakkında açıklama yapmaması için bir mahkeme emri çıkarmayı planladığı belirtiliyor. Genellikle bu tür bir adım, daha ciddi yasal önlemlerden önce verilen son uyarı niteliği taşır.
Taylor Swift ve Kanye West arasındaki çekişme, ünlüler arasındaki en büyük husumetlerden biri olup, 2009 MTV Video Müzik Ödülleri töreninde başlamıştı. O dönemde rapçi, Swift'in "En İyi Kadın Video" ödülünü aldığı sırada sahneye çıkarak mikrofonunu elinden almış ve gerçek kazananın Beyonce olması gerektiğini söylemişti. West ayrıca şarkılarında Swift'i aşağılamıştı. 2018 yılında West, şarkıcısıyla olan çatışması nedeniyle radyo istasyonlarıyla ilişkilerinin bozulduğunu ve psikolojik sağlığının kötüye gittiğini açıklamıştı. 2019'da Rolling Stone dergisine verdiği röportajda ise Taylor Swift'i iki yüzlü olarak nitelendirerek, "Kulislerde bana nazik davranıyor, sonra halkın önünde beni kızdırarak havalı görünmeye çalışıyor," demişti.