"Azerbaycan bundan sonra da Türk Devletleri Teşkilatı'nın (TDT) faaliyetine aktif katkı vermeye, üye devletlerle çok taraflı ve ikili bazda iş birliğini daha da geliştirmeye hazırdır."
Bu sözleri Başbakan Ali Asadov TDT'ye üye devletlerin hükümet başkanlarının/cumhurbaşkanı yardımcısının "Gülistan" sarayında düzenlenen ikinci toplantısında söyledi.
Asadov, cari yılda Azerbaycan'ın başkanlığı çerçevesinde teşkilat içinde dayanışmanın güçlendirilmesi, pratik iş birliğinin genişletilmesi ve ortak girişimlerin ilerletilmesi doğrultusunda amaç odaklı çabaların sürdürüleceğini bildirdi:
"Ortak siyasi irade, karşılıklı destek ve pragmatik yaklaşım sonucunda teşkilatımızın itibarının ve etki imkanlarının daha da artacağına, halklarımızın refahına hizmet eden yeni projelerin hayata geçirileceğine eminiz. Bugünkü toplantının da karşılıklı anlayış, verimli müzakereler ve somut sonuçlarla hatırlanacağına inanıyorum."