Azerbaycan Dışişleri Bakanı Ceyhun Bayramov, Antalya Diplomasi Forumu çerçevesinde Türk Devletleri Teşkilatı Dışişleri Bakanları Konseyi gayri resmi toplantısına katılarak konuşma yaptı.
Bu konuda Azerbaycan Dışişleri Bakanlığı X hesabı üzerinden açıklama yapıldı.
Açıklamada, Ceyhun Bayramov'un küresel jeopolitik parçalanmanın genişlediği ve devam eden çatışmaların arka planında bölgesel iş birliğinin artan önemini vurguladığı belirtildi.
Ayrıca, Gebele Zirvesi'nde oluşturulan ve 2026 yılının mart ayında İstanbul'da daha da işlevsel bir mekanizmaya dönüştürülen "TDT+" formatının yanı sıra, Dışişleri Bakanlarının düzenli gayri resmi toplantılarının kapsayıcı ve stratejik ortaklıkların geliştirilmesine hizmet eden önemli araç olduğu vurgulandı.

Oxu.Az