3 Mart'ta Bakü'de Güney Gaz Koridoru Danışma Kurulu'nun 12. Bakanlar Toplantısı ve Yeşil Enerji Danışma Kurulu'nun 4. Bakanlar Toplantısı düzenlenecek.
Toplantıya Azerbaycan ve Avrupa Birliği (AB) dahil olmak üzere 27 ülke, 11 uluslararası finans kuruluşu ve organizasyon ile 49 enerji şirketi katılacak.
Etkinliğe bakanlar, bakan yardımcıları ve diğer üst düzey temsilciler katılacak.
İlk oturumun ardından toplantı Bakanlar Oturumu, Güney Gaz Koridoru Oturumu: Başarının Sürdürülebilirliği ve Güney Gaz Koridoru ile yeşil enerji projelerinin geliştirilmesinin bir sonraki aşamasının ilerletilmesi ile devam edecek.
Danışma Kurulu çerçevesinde AB-Azerbaycan Yeşil Bağlantı Yatırım Yuvarlak Masası düzenlenecek. Etkinliğin sonunda Güney Gaz Koridoru Danışma Kurulu'nun 12. Bakanlar Toplantısı ve Yeşil Enerji Danışma Kurulu'nun 4. Bakanlar Toplantısı'nın sonuçlarıyla ilgili basın toplantısı düzenlenecek.
Belirtelim ki, Güney Gaz Koridoru Danışma Kurulu Bakanlar Toplantısı, 2015 yılının Şubat ayından bu yana düzenlenmektedir.
Oxu.Az