12 Nisan'da Azerbaycan'ın İran'daki Büyükelçiliği faaliyetlerini yeniden başlattı.
Bu konuda Azerbaycan Dışişleri Bakanlığı bilgi yayımladı.
Belirtildi ki, Büyükelçilik ilk aşamada büyükelçi dahil olmak üzere sınırlı sayıda diplomatik ve idari kadroyla faaliyet gösterecek. Güvenlik ve organizasyonel meseleler göz önünde bulundurularak, büyükelçiliğin faaliyetlerinin aşamalı şekilde düzenlenmesi planlanıyor.
"Azerbaycan Büyükelçiliğinin İran'da askeri operasyonların durdurulması ve iki haftalık ateşkesin ilan edilmesinden kısa süre sonra faaliyetini yeniden başlatması, Azerbaycan'ın komşu ve dost İran ile ilişkilere verdiği özel önemin açık bir göstergesidir. Ülkemiz bölgede kalıcı barış ve istikrarın sağlanması doğrultusunda ortaya konulan girişimleri desteklediğini bir kez daha beyan ediyor" bildiride belirtiliyor.