"Azerbaycan ile Ermenistan arasındaki normalleşme sürecini desteklemeye devam edeceğiz."
Oxu.Az'ın haberine göre, bunu Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, X sosyal medya hesabında Azerbaycan Çalışma ve Halkın Sosyal Güvenliği Bakanı Anar Aliyev ile görüşmeyle ilgili paylaşımında yazdı.
"Biz ortak komisyon toplantıları aracılığıyla kardeş Azerbaycan ile işbirliğimizi daha da güçlendirmekten memnunuz. Cumhurbaşkanlarımızın liderliği altında Şuşa Beyannamesi ile müttefiklik seviyesine yükselmiş ilişkilerimiz ekonomi, sosyal politika, bölgesel işbirliği alanlarında yeni ufuklar açıyor," diye yazdı.
Yılmaz'ın sözlerine göre, 8 Ağustos'ta Washington'da atılan tarihi adımdan sonra Türkiye'nin Güney Kafkasya'da sürdürülebilir barış ve istikrara olan umutları daha da arttı:
"Biz bölgesel barış sürecini ve Azerbaycan ile Ermenistan arasındaki normalleşme sürecini desteklemeye devam edeceğiz. Amacımız ortak gelişimi, insani ilişkileri ve kardeşliğimizi daha da güçlendirerek bölgemizde barışın, istikrarın ve refahın hüküm sürmesine katkıda bulunmaktır."