"Azerbaycan ile Ermenistan arasında barış dönemi başladı."
Oxu.Az'ın AZƏRTAC'dan aktardığı habere göre, bu sözleri Azerbaycan-Kazakistan Yüksek Devletlerarası Konseyi'nin ikinci toplantısında konuşan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev söyledi.
Devlet Başkanı şunları kaydetti: "Bugün yeni bir aşama başlıyor, hatta diyebilirim ki, yeni bir dönem başladı - Azerbaycan ile Ermenistan arasında barış dönemi. Son askeri çatışmalardan sadece iki yıl geçmeden barış anlaşmasının paraflanması, her iki ülkenin yeterince yüksek düzeyde siyasi irade gösterdiğinin kanıtıdır."
O, ABD Başkanı Donald Trump'ın Azerbaycan ile Ermenistan arasındaki ilişkilerin normalleştirilmesindeki rolünün en yüksek takdiri hak ettiğini belirtti.