"Ermenistan Türkiye ve Azerbaycan ile hiç bu kadar yakın olmadı".
Oxu.Az'ın haberine göre, bunu Ermenistan'ın Dışişleri Bakanı Ararat Mirzoyan Türkiye'nin NTV televizyon kanalına röportajında söyledi.
O belirtti: "Eminlikle söyleyebilirim ki, Türkiyeli ve Azerbaycanlı meslektaşlarım bunu onaylayacaklar ki, biz hiç birbirimize bu kadar yakın olmadık. Belki de şimdi uygun zaman değil, belki de o hiç olmayacak, ama şimdiki durumumuzu değerlendirirsek, diyebiliriz ki, barışa ve istikrara hiç bu kadar yakın olmadık".