ABD takımı buz Hokeyi Dünya Kupası'nın yarı final maçında İsveç'i 6-2 skorla mağlup etti.
Oxu.Az TASS'a dayanarak bildiriyor ki, karşılaşma Stockholm'de gerçekleşti.
Bilgilere göre, ABD takımı turnuvada şampiyon olduğu 1960 yılından sonra ilk kez Dünya Kupası finaline yükseldi. Amerikalılar toplamda dünya şampiyonasında iki kez altın madalya kazandılar. İlki 1933 yılında olmuştu.
Finalde ABD milli takımı İsviçre - Danimarka maçının galibiyle oynayacak. Final karşılaşması 25 Mayıs'ta gerçekleşecek.