Galatasaray'ın Ziraat Türkiye Kupası'nda Gençlerbirliği ile karşılaştığı mücadelede ilk 11'de forma giyen Ahmed Kutucu, oyundan çıkarılırken tribünlerden ıslıkla protesto edildi.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasında Gençlerbirliği'ni ağırlayan Galatasaray'da milli oyuncu Ahmed Kutucu, taraftarların yoğun tepkisiyle karşı karşıya kaldı.
Rams Park'ta oynanan müsabakaya ilk 11'de çıkan Ahmet Kutucu, maçın ikinci yarısında Barış Alper Yılmaz ile değiştirilirken ıslık sesleriyle uğurlandı. Teknik Direktör Okan Buruk ve sahaya giren Barış Alper Yılmaz ise tribünlerden gelen ıslıklara karşı Kutucu'yu alkışlayarak desteklerini gösterdi.
Sarı-kırmızılı ekibin 26 yaşındaki hücum oyuncusu Ahmed Kutucu, bu sezon Türkiye Kupası'ndaki tüm karşılaşmalarda ilk 11'de görev yaptı.
Kupada RAMS Başakşehir, Fethiyespor, İstanbulspor ve Corendon Alanyaspor müsabakalarında ilk 11'de oynayan Ahmed Kutucu, Gençlerbirliği mücadelesinde de kadronun başlangıç 11'inde sahaya çıktı.
Türkiye Gazetesi