Trabzonspor'un Nijeryalı futbolcusu Anthony Nwakaeme, Başakşehir karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.
Süper Lig'in 30. haftasında Başakşehir ile 1-1 beraberlik elde eden Trabzonspor'da Anthony Nwakaeme maç sonrası değerlendirmeler yaptı.
Müsabakaya ilişkin görüşlerini paylaşan Anthony Nwakaeme, "Son 2 hafta içinde kaybettiğimiz 4 puan hiç kuşkusuz olumlu bir tablo değil. Bu maç özelinde hem takım olarak hem de taraftarlarımız elinden gelenin en iyisini yapmaya gayret etti. Gerçekten üzüntü verici bir sonuç. Bizim açımızdan iyi olmasa da futbolda bu tür durumlar yaşanabiliyor. Artık ileriye bakmamız şart. Samsunspor maçına konsantre olmamız ve yolumuza devam etmemiz lazım" ifadelerini kullandı.
Şampiyonluk mücadelesine yönelik sorulan soruya Anthony Nwakaeme şu yanıtı verdi: "Her karşılaşmayı tek tek ele almamız gerekiyor. Tüm maçları kazanma arzusundayız, bugün de galip gelmek istiyorduk ancak bu karşılaşma artık geride kaldı. Devam etmek zorundayız. Oynayacağımız her müsabakadan 3 puanla ayrılmayı hedefliyoruz. Şu an yapmamız gereken, her maça ayrı ayrı odaklanmak. Bugünü geride bırakacağız ve kalan karşılaşmalara yoğunlaşacağız. Kalan 4 maçın tamamını kazanabiliriz fakat bunun kolay olmayacağının farkındayız. Her maçı kendi içinde değerlendirip bir sonraki karşılaşmaya hazırlanacağız. Bu maç geride kaldı ve artık önümüze bakmamız gerekiyor."
Sabah