Trabzonspor - Gaziantep FK maçındaki kararlarıyla büyük yankı uyadan hakem Arda Kardeşler, hakemlik kariyerine nokta koydu. Son yaşanan olayların ardından görev alamayan Kardeşler, bugün istifa ederek aktif hakemliği bıraktığını duyurdu.
Maçta, Trabzonspor lehine verilen serbest vuruş kararından sonra, oyunun başlatılması sırasında atışın yanlış yerden kullanıldığını belirten Kardeşler, oyunu durdurmuştu. Bordo-mavili takımın potansiyel gol pozisyonunun kesilmesi, geniş çapta tartışmalara yol açmıştı. Bu karar, hem spor kamuoyunda hem de kulüp cephesinde sert eleştirilerle karşılanmıştı.
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun konuyla ilgili açıklamalarının ardından, Arda Kardeşler'e bir daha maç verilmemişti.
HT Spor'un haberine göre, 38 yaşındaki Kardeşler, önceki gün istifasını sunarak faal hakemliğe veda etti. Kardeşler, futbolu yakından tanıdığı için menajerlik alanına yönelmeyi planlıyor.
Kardeşler'in kararına ilişkin detaylar ise önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.
Haber Global