Hırvatistan'ın başkenti Zagreb'de 2026 yılının ilk ranking turnuvası devam ediyor.
Yarışmada Azerbaycan'ı kadın güreş milli takımı temsil ediyor. Turnuvanın dördüncü gününde takımın 3 üyesi mindere çıktı.
Nergiz Samedova (53 kilogram) eleme aşamasında Polonyalı Roksana Marta Zasina'ya (0:10), teselli turunda ise Japon Umi İma'ya (1:13) yenildi.
Jale Aliyeva (57 kilogram) başlangıçta Brezilyalı Julia Penalbera'ya (4:14) yenilerek mücadeleyi erken tamamladı.
Zehra Kerimzade (72 kilogram) çeyrek finalde Türk Buse Tosun'a (0:2) yenilse de, bronz madalya mücadelesinde Japon Mahiro Yoshitake'yi 4:1 skoruyla mağlup etti.
Oxu.Az