Bayern kulübünün teknik direktörü Vincent Kompany, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde cezayla karşı karşıya kaldı.
41 yaşındaki Belçikalı uzman, turnuvanın çeyrek final aşamasında Real Madrid ile oynanan ve 4:3 skoruyla sonuçlanan rövanş maçında sarı kartla cezalandırıldı.
Bu sezonda ikinci kez sarı kart alan baş teknik direktör, kurallara göre yarı finalde PSG ile oynanacak ilk maçı tribünden izlemek zorunda kalacak.
Belirtelim ki, takımlar arasındaki ilk maç 28 Nisan'da, rövanş karşılaşması ise 6 Mayıs'ta oynanacak.
Oxu.Az