Manchester City'nin yıldız orta saha oyuncusu Bernardo Silva, İngiltere Premier Lig tarihine adını altın harflerle yazdırdı.
Futbolcu turnuvada en çok maça çıkan Portekizli oyuncu unvanını elde etti.
Tecrübeli 31 yaşındaki oyuncu bu tarihi başarıya şampiyonanın 32. haftası kapsamında oynanan Chelsea maçında imza attı. Bu, onun Premier Lig'de sahaya çıktığı 297. maç olarak kayıtlara geçti.
Bernardo, tam da bu göstergeyle kariyeri boyunca Fulham, West Ham ve Arsenal formalarını giymiş eski futbolcu Luis Boa Morte'yi (296 maç) tahtından etti. Tarihi listenin ilk üçlüsünü ise hesabında 236 maç bulunan Cristiano Ronaldo tamamlıyor.