İngiliz uzman Liam Rosenior Chelsea'nin teknik direktörü olarak ilk açıklamasını yaptı.
Oxu.Az ünlü içeriden bilgi sahibi Fabritsio Romano'nun bu konuda paylaşımda bulunduğunu bildiriyor.
"Bana dünyanın en iyi kulüplerinden biriyle görüşme yapma fırsatı verildi. Böyle bir kulüple bu şekilde ilişkilendirilmek büyük bir gurur ve şu anda her şey öyle görünüyor ki, ben bu kulübün yeni teknik direktörü olacağım. Henüz sözleşme imzalamadım, ancak her şey sözlü olarak anlaşıldı. Tüm detayları konuştuk ve büyük ihtimalle önümüzdeki saatlerde resmi sözleşme imzalanacak," diye belirtti Rosenior.
Belirtelim ki, Liam Rosenior'un son kulübü Fransa'da Strasbourg oldu.