Arsenal ve Sporting Lizbon arasında oynanan karşılaşmayı UEFA görevlisi olarak izleyen Fatih Terim, sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.
UEFA Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final rövanş mücadelesinde Arsenal, sahasında Sporting Lizbon'u ağırlamıştı.
Golsüz eşitlikle sona eren müsabakayı Fatih Terim, UEFA Teknik Gözlemcisi sıfatıyla yerinde takip etti.
Deneyimli teknik adam, stattan izlediği mücadelenin ardından sosyal medyadan açıklamalarda bulundu.
Fatih Terim yaptığı paylaşımda, "UEFA ile çalışmak, amaç ve tutkunun mükemmel bir uyum içinde olması gibi hissettiriyor" şeklinde duygularını dile getirdi.
Sabah