Türkiye Cumhurbaşkanlığı Kupası'ndaki Beşiktaş maçı öncesinde açıklamalar yapan Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Ali Koç'un ve Sertaç Komsuoğlu'nun basketbol takımının başarısında büyük pay sahibi olduğunu belirtti.
Oxu.Az'ın Türkiye Gazetesi'nden aktardığı habere göre, Saran, UEFA Avrupa Ligi'nde oynanacak Dinamo Zagreb maçıyla ilgili olarak, "Bugün büyük gün. Futbolcularımla dün konuştum, bugün de mesajlaştım. İnşallah Zagreb'den galibiyetle dönecekler," dedi.
Basketboldaki Cumhurbaşkanlığı Kupasıyla ilgili de konuşan Saran, "Basketbol takımımız, Avrupa şampiyonu ve gururumuz. 4. kupayı alacağız inşallah. Başta antrenörümüz, oyuncularımız, Ali Başkan ve Sertaç Bey'in büyük emekleri var. İnşallah bugün o emeklerin karşılığını alacağız. Kupayı Ali Başkan ile birlikte kaldırmak istiyoruz, o yoksa Sertaç Bey ile inşallah," ifadelerini kullandı.