Fenerbahçe'de Başkan Sadettin Saran, transfer politikalarında köklü bir değişiklik yapma kararı aldı. Özellikle scout ekibinin önemi yeniden vurgulanırken, sarı lacivertli ekip yeni transfer stratejisini belirledi.
Sadettin Saran, yaptığı açıklamalarla, ilk 11'i güçlendirecek ve uzun vadeli başarıyı hedefleyen yeni bir yapılanma planını devreye soktu. Bu kapsamda, scout ekibinin önemi artırılarak, bölgesel ve özellikle Güney Amerika başta olmak üzere uluslararası temaslar güçlendirilecek. Ayrıca, maaş ve kadro dengesi gözetilerek, düşük maaşlı ve genç oyunculara da öncelik verilmesi planlanıyor.
Bu yeni stratejiyle Fenerbahçe, kış transfer döneminde Anthony Musaba, Mert Günok, Matteo Guendouzi, Sidiki Cherif ve N'Golo Kante gibi önemli isimleri kadrosuna katmıştı. Artık, scoutlar ve bölgesel temaslar sayesinde, uzun vadeli ve sürdürülebilir başarı hedefleniyor.
Türkiye Gazetesi