Fenerbahçe'nin milli takımlar için davet edilen oyuncuları Dorgeles Nene ve Youssef En-Nesyri, Afrika Uluslar Kupası nedeniyle takımlarından ayrıldı. Bu nedenle, sarı lacivertlilerin Konyaspor ve Eyüpspor maçlarında forma giyemeyecekler.
Oxu.Az'ın Türkiye Gazetesi'nden aktardığı habere göre, malili kanat oyuncusu Dorgeles Nene ve Faslı golcü En-Nesyri, 21 Aralık 2025'te başlayıp 18 Ocak 2026'da sona erecek olan Afrika Kupası'na katılmak için İstanbul'dan ayrıldı.
Her iki futbolcu da, Fenerbahçe'nin önümüzdeki Tümosan Konyaspor ve Eyüpspor maçlarında görev alamayacak.
Youssef En-Nesyri: Bu sezon 25 maçta forma giydi, 8 gol ve 1 asistle katkı sağladı.
Dorgeles Nene: 17 maçta 3 gol ve 7 asistlik performans sergiledi.