Galatasaray yönetim kurulundan dikkat çeken bir ayrılık kararı çıktı. Sarı kırmızılı kulübün uzun vadeli kadro stratejilerini şekillendiren yöneticiler, Mauro Icardi hakkında 'gönderilecekler listesine dahil edilmeli' şeklinde bir değerlendirme raporu hazırladı.
Galatasaray'da transfer süreçleri hız kesmeden sürdürülüyor. Kadronun verimlilik dengesini sağlamaya odaklanan yönetim, bu aşamada Mauro Icardi'yi kadro dışı bırakma yönünde adım attı.
Galatasaray'da geçtiğimiz sezondan itibaren performans grafiği düşüşe geçen Mauro Icardi, Victor Osimhen transferiyle birlikte beklentilerin altında kalmış ve ilk sezonlarındaki etkili oyunundan uzaklaşmıştı. Bu süreçte ciddi bir sakatlık da atlatan Arjantinli forvet, Galatasaray yönetiminin gündemine 'ayrılık' maddesini taşıdı. Nitekim son dönemde yedek kulübesine mahkum olan Icardi, farklı bir tutum sergilemeye başladı ve antrenmanlardan müsabakalara kadar olumsuz bir profil çizdi. Tüm bu gelişmelerin yanı sıra Mauro Icardi, Şampiyonlar Ligi'ndeki prestijli galibiyet sonrasında sosyal medya hesaplarından herhangi bir paylaşım yapmadı ve Liverpool karşısında alınan tarihi zaferin ardından stadyumu hızla terk etmeyi tercih etti.
Galatasaray bünyesinde kadro dengesini oluşturmayı amaçlayan yönetim, nihayetinde Mauro Icardi dosyasını kapattı ve sözleşmesinin bitimine sayılı aylar kalan oyuncuya yeni bir kontrat önerilmemesi yönünde karar aldı.
Galatasaray formasını giydiği süre boyunca toplam 124 karşılaşmaya çıkan Mauro Icardi, 76 gol atıp 24 asist yaparak önemli bir katkı sunmuştu. Son olarak Galatasaray yöneticileri, başkan Dursun Özbek'in nihai onayıyla birlikte alternatif forvet isimlerine yönelmeye hazırlanıyor.
TGRT Haber