Fenerbahçeli futbolcular Matteo Guendouzi, Dorgeles Nene ve Sidiki Cherif, Chobani Stadı'ndaki Fenerium mağazasında düzenlenen imza gününde taraftarlarla bir araya geldi.
Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Maraton Fenerium mağazasında gerçekleşen etkinliğe yönetim kurulu üyesi Orkan Orakçıoğlu ve Fenerbahçe Futbol AŞ yöneticisi Sinan Öncel de katıldı. Futbolcular, taraftarların forma ve lisanslı ürünlerine imza attı ve fotoğraf isteklerini geri çevirmedi.
Etkinlikte konuşan Fenerbahçe Kulübü Fenerium'dan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Orkan Orakçıoğlu, taraftarlara ilgilerinden dolayı teşekkür ederken, Fenerbahçe Futbol AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Öncel ise taraftarların uzun süredir futbolcularla bir araya gelmek istediğine değindi. Öncel, "Taraftarımız mutluysa biz de mutluyuz. Hepsi başarılı ve yıldız oyuncular, bizi mutlu eden futbolcular. Kuyruk Kadıköy'e kadar gidiyor, inanılmaz bir heyecan var. Hızlı bir şekilde taraftarlarımızla buluşturuyoruz. Çocuklar, hanımefendiler çok mutlu. Bu tür etkinlikleri sık sık yapmamız gerekiyor." ifadelerini kullandı.
Fenerium Genel Müdürü Bahadır Baştüzel ise, uzun zamandır planladıkları organizasyonu milli maçlar nedeniyle lige verilen arada gerçekleştirdiklerini belirterek, "Futbolcularımız sağ olsun bizi kırmadı. Kuyruk Kadıköy Terminal'e ulaşmış durumda. Takvim el verdiği sürece bu etkinlikleri daha sık yapmayı hedefliyoruz. Taraftarlarımız için güzel bir etkinlik oldu. Bunların sayısını artırmamız lazım. Taraftara bu duyguları yaşatmak bizim açımızdan çok kıymetli." dedi.
Haber Global