Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Mauro Icardi, ödenmeyen borç nedeniyle yönetime resmi ihtar gönderdi.
Milliyet'in haberine göre, Arjantinli forvet bu keskin adımı, imaj hakları kapsamında kendisine ödenmesi gereken 4 milyon avroluk meblağı hâlâ alamadığı için atmak zorunda kaldı.
Ünlü forvetin ani ihtar mektubu göndermesi, kulüp yönetiminde hem şaşkınlık hem de ciddi rahatsızlık yarattı. Hatırlatalım ki, forvet daha önce de maaşının gecikmesi nedeniyle benzer bir yola başvurmuştu.
Belirtelim ki, Mauro Icardi imaj haklarına ilişkin söz konusu sözleşmeyi Galatasaray'ın eski başkan yardımcısı Erden Timur ve kulüp kongresinin eski üyesi Murat Özkaya ile imzaladı. Ancak adı geçen kişilerin tutuklanması nedeniyle yıldız futbolcuya vaat edilen milyonluk meblağın ödemesi gerçekleştirilemedi.
Oxu.Az