UFC şampiyonu Merab Dvalişvili Las-Vegas'ta düzenlenen turnuvada galibiyet elde etti.
Oxu.Az'ın Sport24 yayınına dayanarak verdiği habere göre, Gürcistan'dan olan MMA dövüşçüsü en hafif sıklet kategorisinde kemerini başarıyla korudu.
O, hakemlerin kararıyla Amerikalı Cory Sandhagen üzerinde galibiyet elde etti.
Gürcistanlıufc dövüşçü için bu unvan savunması 2025 yılında üçüncü oldu.
Böylece Dvalişvili, en hafif sıklet kategorisinde bir takvim yılı içinde üç kez unvan koruyan ilk dövüşçü unvanını kazanmış oldu.
Gecenin diğer karşılaşmasında Alex Pereira, Magomed Ankalaev'i yenerek orta ağır sıklette şampiyonluk kemerini geri aldı.