Türk milli eskrimciler, Brezilya'nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen Dünya Yıldızlar ve Gençler Eskrim Şampiyonası'nda takım kategorisinde üçüncülük elde etti.
Türkiye Eskrim Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Rio de Janeiro'da düzenlenen turnuvada genç erkekler kılıç takım branşında karşılaşmalar gerçekleştirildi.
Furkan Yaman, Enes Talha, Kalender Berrak ve Candeniz Berrak'tan oluşan Genç Erkek Milli Takımı, üçüncülük mücadelesinde İtalya temsilcisini 45-44'lük skorla geçerek bronz madalyanın sahibi oldu.
Şampiyona 9 Nisan Perşembe günü tamamlanacak.
AA