Süper Lig'in 25. haftasında sahasında Trabzonspor'a 3-1 mağlup olan Kayserispor'da kulüp başkanı Nurettin Açıkalın, maçın ardından hakem kararlarına sert tepki gösterdi. Açıkalın, Kayserispor'un sahada karakter koyduğunu belirterek takımını tebrik etti.
Karşılaşmanın ardından basın mensuplarına konuşan Açıkalın, bordo-mavili camiaya saygı duyduklarını ancak hakem yönetiminden memnun olmadıklarını ifade etti.
"Trabzonspor camiası, takımı ve yönetimiyle dostluklarımız var. Bu sözlerim onlardan tamamen bağımsızdır. Onları tebrik ediyorum. Kendi oyuncularımızı ise 8. dakikadan 90+5'e kadar 10 kişi olağanüstü mücadele ettikleri için alnından öpüyorum. Kayserispor bu sezonun en güzel oyununu oynadı ve inanılmaz bir karakter ortaya koydu." dedi.
Hakem kararlarını sert sözlerle eleştiren Açıkalın, özellikle VAR hakemi Özgür Yankaya'yı hedef aldı.
"Özgür Yankaya, senin Kayserispor'la ne gibi bir derdin var? Bu hakemleri her defasında MHK'ye bildirmemize rağmen neden tekrar gönderiyorsunuz? Bu zamana kadar hiçbir hakem hakkında konuşmadım ama artık yeter." ifadelerini kullandı.
Karşılaşmadaki bazı pozisyonlara da değinen Açıkalın, son dakikalarda penaltı verilmediğini ve VAR kararlarının tartışmalı olduğunu savundu. Kayserispor'un ligde kalma mücadelesi verdiğini vurgulayan başkan, kulübün hakkını kimseye yedirmeyeceklerini söyledi.
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na da çağrıda bulunan Açıkalın, "Lütfen bu konuya müdahale edin. Kayserispor'un hakkının yenmesini kabul etmiyoruz." dedi.
Açıkalın, açıklamasını "Kayserispor bugün çok iyi futbol oynadı. Oyuncularımızla gurur duyuyoruz. Ama her hafta hakem konuşmaktan bıktık." sözleriyle tamamladı.
Haber Global