Dünyaca ünlü Türk kasap Nusret Gökçe, UEFA Şampiyonlar Ligi'nin sona ermesi münasebetiyle düzenlenen şenliğe alınmadı.
Oxu.Az'ın haberine göre, görüntüler sosyal medyada yayıldı.
Bilgilere göre, 2022 Dünya Kupası finali sonrası sahaya çıkarak futbolcularla birlikte eğlenen Nusret, UEFA'nın kara listesine alındı ve bu nedenle etkinliğe alınmadı.
Hatırlatalım ki, bu sezon Şampiyonlar Ligi'ni finalde Inter'i 5-0 skorla darmadağın eden PSG kazandı.
Nusret, Şampiyonlar Ligi partisine alınmadı#nusret #SampiyonlarLigi #ChampionsLeague #ChampionsLeagueFinal #PsgInter #PSGINT #PSG #Inter #Magazine #SonDakika pic.twitter.com/n0lfQQPnoI
— Türk Dünyası Haberleri (@oxuazturkce) June 1, 2025