Manchester City Teknik Direktörü Pep Guardiola, Newcastle United yenilgisi sonrasında tepki gösterdiği kameramandan özür diledi.
Oxu.Az'ın Anadolu Ajansı'ndan aktardığı habere göre, Manchester City'nin deneyimli teknik patronu Pep Guardiola, Premier Lig'de 2-1 kaybettikleri Newcastle United karşılaşması sonrasında sinirlerine hakim olamadığı ve tepki gösterdiği kameraman için kamuoyu önünde özür diledi.
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde yarın Alman devi Bayer Leverkusen ile karşılaşacakları maç öncesinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Guardiola, "O görüntüleri izlediğimde gerçekten utanç ve mahcubiyet duyuyorum. Bu davranışım hoşuma gitmiyor. Kameramandan içtenlikle özür dilerim. Ben buyum. 1000 maç oynamış olsam bile mükemmel bir insan değilim ve elbette hatalar yapıyorum" ifadelerini kullandı.
Kariyerinde önemli bir dönüm noktasına ulaşacak olan tecrübeli çalıştırıcı, Manchester City ile Şampiyonlar Ligi'nde yarın 100. maçına çıkacak olmasıyla ilgili duygularını şöyle paylaştı: "Yaşlandığımı fark ediyorum. Her maç aslında bir dönüm noktası. Bu iyi bir şey. Her sezon bu seviyede olduğumuz anlamına geliyor. Şampiyonlar Ligi büyük bir rekabet. Oyuncular için çok özel bir turnuva. Avrupa'nın en iyi takımlarıyla kendinizi sınamak inanılmaz, unutulmaz bir deneyim."
Guardiola, son Newcastle United mağlubiyetinin şampiyonluk şansını bitirip bitirmediğiyle ilgili yöneltilen soruya ise net bir yanıt verdi: "12 maçta 4 mağlubiyet aldık, açıkça söylemek gerekirse çok daha iyi olmamız gerekiyor. Matematiksel olarak Federasyon Kupası, Lig Kupası, Şampiyonlar Ligi ve Premier Lig'i kazanmak hala mümkün. Sizler deneyimli gazetecilersiniz. Dört kupayı da kazandığımız sezon kasım, aralık aylarında bundan bahsettiğimi duydunuz mu? Hayır. Bu durumda da bir istisna olmayacak."