UEFA Avrupa Ligi'nin 8. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Romanya temsilcisi Steaua Bükreş (FCSB) ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ilk golü 18. dakikada İsmail Yüksek'ten gelirken, ev sahibi ekip 71. dakikada Yuri Cisotti ile skoru eşitledi. Bu beraberlik sonucu Fenerbahçe, grubu 12 puanla tamamladı ve UEFA Avrupa Ligi'nde play-off aşamasında Viktoria Plzen veya Nottingham Forest'tan biriyle karşılaşacak.
Maç boyunca sakatlıkları bulunan Archie Brown, Levent Mercan, Edson Alvarez ve Jhon Duran'ın yanı sıra, cezalı olan Milan Skriniar forma giyemedi. Ayrıca devre arasında takıma katılan Matteo Guendouzi, Anthony Musaba ve Mert Günok da statü gereği mücadelede yer alamadı.
Fenerbahçe taraftarları, her Avrupa deplasmanında olduğu gibi Bükreş'te de takımlarına büyük destek verdi. Türkiye'nin yanı sıra birçok Avrupa ülkesinden gelen sarı-lacivertliler, gün boyunca Eski Şehir bölgesinde vakit geçirdi. Güvenlik güçlerinin eşliğinde 4,5 kilometrelik yolu yürüyerek stadyuma ulaşan taraftarlar, kendileri için ayrılan alanda takımlarını coşkuyla karşıladı. Maç öncesinde futbolcuları tribünlere çağırarak desteklerini gösteren Fenerbahçe taraftarları, maç boyunca takımlarına sevgiyle sahip çıktı.
Öte yandan, FCSB taraftarları tribünleri boş bıraktı. Sezon başında beklentilerin altında kalan Romanya ekibinin taraftar ilgisi de düşük seviyedeydi.
Haber Global