Türkiye'nin Kırgızistan Büyükelçiliği, başkent Bişkek'te Merkez İmam Serahsi Cami avlusunda toplu iftar programı düzenledi.
Programa, Türkiye'nin Kırgızistan'daki kurumlarının temsilcileri ve Ahıska Türkleri de katıldı.
Türkiye'nin Bişkek Büyükelçisi Mekin Mustafa Kemal Ökem, herkesin Ramazan ayını tebrik etti, birlik ve beraberlik için dualar okundu.
TRT Avaz