ABD'ye ait hükümet uçağı 20 Nisan'da İslamabad'a geldikten birkaç saat sonra Pakistan'dan ayrılarak Prag'a iniş yaptı.
Bu konuda TASS, Avrupa Birliği'nin hava trafik kontrol hizmetlerindeki kaynağa dayanarak bilgi yayımladı.
Kaynağın ifadelerine göre, hükümet uçağı önce 18 Nisan'da Washington'dan Avrupa'ya gelmiş, ardından Prag'dan İslamabad'a uçmuş, ancak kısa bir süre sonra yeniden Çekya'ya döndü. Uçağın içinde kimlerin bulunduğu ve seferin nedeni açıklanmadı.
Belirtelim ki, ABD ile İran arasındaki görüşmelerin İslamabad'da yapılması planlanıyordu. İran heyetine meclis başkanı Muhammed Bakır Galibaf, ABD heyetine ise başkan yardımcısı JD Vance başkanlık etti. Taraflar uzun vadeli anlaşmayla ilgili görüş ayrılıkları nedeniyle ortak bir noktaya varamadılar.
Oxu.Az