ABD Başkanı Donald Trump, İran'ı ülkenin sivil altyapısını yok etmekle tehdit etti.
Beyaz Saray lideri bu konuda Truth Social hesabından paylaşım yaptı.
Onun sözlerine göre, ABD ordusu bu sürece henüz başlamadı:
"Bir sonraki aşamada hedef köprüler, ardından ise elektrik santralleri olacak! İktidardaki yeni rejim ne yapması gerektiğini biliyor ve bunu bir an önce hayata geçirmesi gerekiyor!"

Hatırlatalım ki, 2 Nisan'da ABD ve İsrail'in saldırıları sonucunda Tahran'ın kuzeybatısında yer alan Kerac şehrinde İran'ın benzersiz mühendislik yapılarından biri olarak kabul edilen köprü yıkıldı.