ABD'de uzun süre aç bırakılan bir yaşındaki bebek böcek yiyerek hayatını kaybetti.
Talihsiz olay Georgia eyaletine bağlı Douglasville şehrinde kayıt altına alındı. Soruşturma verilerine göre, bebek yaklaşık 12 saat boyunca diğer beş kardeşiyle birlikte evde büyüklerin katılımı olmadan yalnız bırakıldı. Bu süre zarfında çocuklara hiçbir yiyecek verilmedi ve tamamen bakımsız kaldılar. Bir yaşındaki bebek ise evde yakaladığı hamamböceği ve karıncayı yemek zorunda kaldı.
Olayla bağlantılı olarak çocukların 37 yaşındaki annesi Sherri Meqbi gözaltına alındı. Kadına karşı ikinci derece çocuk istismarı kapsamında altı farklı madde ile suçlama yöneltildi. Kolluk kuvvetleri, küçük çocukların bakımının evdeki 10 yaşındaki çocuğun sorumluluğuna bırakıldığını bildiriyor.
People