Rusya Federasyonu Başbakan Yardımcısı Aleksey Overçuk, Bakü'ye gösterilen iyi niyet ve yardım çabaları için minnettarlığını dile getirdi.
Overçuk gazetecilerin sorularını yanıtlarken böyle söyledi.
"Azerbaycan tarafının yapıcı, çok sıcak tutumunu ve yardım etme isteğini gözlemliyoruz ve bunun için çok minnettarız." diye belirtti.
Onun sözlerine göre, dün Rusya vatandaşlarının ilk grubu Azerbaycan-İran sınırını geçmeye başladı ve şu anda yaklaşık 50 kişi Azerbaycan topraklarındadır.
Başbakan Yardımcısı, toplamda 500'den fazla Rusya vatandaşının Azerbaycan'a geçiş için kayıt yaptırdığını belirtti.
Oxu.Az