Amerika ordusu Karayip Denizi havzasında uyuşturucu ticareti ile uğraşan gemiye darbeler indirdi.
Oxu.Az'ın haberine göre, ABD Savunma Bakanı Pete Hegseth, sosyal medya hesabı üzerinden konuya ilişkin açıklamada bulundu.
O, operasyon sırasında gemide bulunan 6 kişinin hepsinin imha edildiğini, Amerikalı askerlerden hiçbirinin zarar görmediğini belirtti.
Hegseth, ABD Başkanı Donald Trump'ın talimatıyla "Tren de Aragua" (Aragua treni) örgütünün yönettiği gemiye darbeler indirildiğini vurguladı. Ona göre, bu grup terör örgütü olarak tanınıyor ve uyuşturucu ticareti ile uğraşıyor.
İstihbarat, geminin kaçakçılık yolunda olduğunu ve uyuşturucu madde taşıdığını öğrendi. Saldırı uluslararası sularda gerçekleşti.
Bakan, Batıya uyuşturucu kaçakçılığı yapan tüm gruplara karşı teröristler gibi davranılacağını sözlerine ekledi. Bu tür grupların ağları, tek tek kişileri takip edilecek ve istenilen zamanda imha edilecek.