Belarus'ta "Zapad-2025" askeri tatbikatlarının katılımcıları tarafından nükleer silah kullanımının planlanması gerçekleştirilecek.
Oxu.Az'ın TASS'tan aktardığı habere göre, bunu gazetecilere Belarus Genelkurmay Başkanı Pavel Muraveyko söyledi.
KGAÖ'nün tatbikatları 12-16 Eylül tarihleri arasında Belarus topraklarında gerçekleştirilecek. Tatbikatların konusu, birlik devletinin askeri güvenliğinin sağlanması çıkarları için birlik gruplarının kullanımı olacak.
Belarus ve Rusya askerleri tatbikatta hava saldırılarını püskürtmeyi ve düşmanın sabotaj gruplarıyla mücadele etmeyle ilgili eğitim görecekler.