Ermenistan Dışişleri Bakanı Ararat Mirzoyan ve ABD Dışişleri Bakanı Antony Blinken stratejik ortaklık belgesi imzalayacak.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu bilgi, Ermenistan Dışişleri Bakanlığı'nın X sosyal medya hesabında paylaşıldı:
"14 Ocak'ta Dışişleri Bakanı Mirzoyan ve Dışişleri Bakanı Blinken, Ermenistan ve ABD arasında stratejik ortaklık belgesini imzalayacak."
Tören, Washington DC'de saat 22:00'de gerçekleşecek. Tören, ABD Dışişleri Bakanlığı tarafından canlı olarak yayınlanacak.
Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, geçen yıl şubat ayında ülkesinin KGAÖ'deki katılımını dondurduğunu açıklamıştı. Paşinyan bunu, özellikle 2021-2022 yıllarında Azerbaycan ile yaşanan çatışma sırasında güvenlik anlaşmasının Erivan için yerine getirilmediği gerekçesiyle açıklamıştı.