ABD havalimanlarında uzun kuyruklar oluştu, uçuşlar ciddi gecikmelerle karşılaştı.
Bu konuda Beyaz Saray, X sosyal ağında bilgi paylaştı.
Ortaya çıkan kaosun İç Güvenlik Bakanlığı'nın faaliyetlerinin durdurulmasıyla ilgili olduğu bildirildi. ABD Ulaştırma Bakanı Sean Duffy ise ABC'ye verdiği röportajda çalışanları işe dönmeye çağırarak, kaçırdıkları tüm süre için maaş alacaklarını bildirdi.
Onun söylediğine göre, bazı havalimanlarında personelin yüzde 30-40'ı işte olmadığı için faaliyet fiilen felç oldu.
Oxu.Az