"Donald Trump'ın Beyaz Saray'a dönüşünde kendimi sorumlu sayıyorum".
Oxu.Az haber veriyor ki, bunu ABD'nin eski başkanı Joe Biden ABC televizyon kanalına verdiği röportajda söyledi.
"Çünkü bakın, ben liderdiydim, o ise kazandı. Bu yüzden sorumluluğu üzerime alıyorum", - diye belirtti.
Kamala Harris'in 2024 yılı başkanlık seçiminde yenilmesinin nedenlerinden bahseden J.Biden vurguladı:
"Nedenlerden biri onun Amerikalılar tarafından maruz kaldığı cinsiyet ve ırk ayrımcılığı oldu. Hayal kırıklığına uğradım, ama şaşırmadım".